Tellimused ja abi:
618 9710
Kiire tarne
Maksmine kohaletoimetamisel
Eesti ladu

KAEBUSED JA APELLATSIOONID

KAEBUS KÄTTETOIMETAMISE KOHTA

Kui teie toode sai transportimisel kahjustada või ei vasta teie tellimusele (vale või puuduv toode), teavitage meid e-posti aadressil [email protected] 48 tunni jooksul pärast kohaletoimetamist

Esmalt saate automaatvastaja, palume sellele vastata, saates meile foto pakist (nähtava sildiga) ja saadud toodetest, kus on selgelt näha kahjustus.

Käsitleme teie kaebust eelisjärjekorras ja vabandame siiralt ebamugavuste pärast.

KAEBUS TOOTE VÕI TEENUSE KOHTA

Kui teie toode ei tööta korralikult, proovige esmalt vaadata toote juhiseid, mille leiate sellelt lingilt https://manuals.hs-plus.com/ee.

Kui olete järginud toote juhiseid ja probleem püsib, võtke meiega ühendust e-posti aadressil [email protected].

Esmalt saate automaatvastaja, palun vastake sellele saates meile foto või video, kus on selgelt näha, et toode ei tööta (seade sisse lülitatud, laetud, ühendatud jne).

Kui te ei saa defekti videoga tõestada, võime paluda teil toode tagastada, et meie laos seda kontrollida. Saatekulu on saatja poolel, lunasaadetisi me vastu ei võta.

VAIDLUSED

Kui teil on meie toote või teenuse kohta kaebus ja te ei nõustu lahendusega või kui me ei suuda ühiselt lahendust leida, saate oma kaebuse esitada vaidluste komisjonile Euroopa veebipõhise vaidluste lahendamise platvormi kaudu http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

AINULT TAOTLUSED, MIS VASTAVAD KÕIGILE EELNÕULE TINGIMUStele, LÄHENDATAKSE POSITIIVSELT.

Üldtingimuste ja küpsisepoliitika kohta saate täpsemalt lugeda lehe allosas olevatelt linkidelt.